Aretace rozvodů VW Audi Škoda Seat 1.6/2.0 TDi CR

Aretace rozvodů pro motory 1.6 / 2.0 TDi Common Rail ve vozidlech VW, Audi, Seat a Škoda
Skladem - ihned k expedici (5 ks)
Kód: 1310 S-X1620
Značka: SATRA
579 Kč 478,51 Kč bez DPH
Kategorie: VW, Audi, Škoda, Seat, Cupra
Záruka: 24 měs.
Hmotnost: 1.577 kg
EAN: 5902188472400
Doručení do druhého dne
Doručení do druhého dne
Zboží objednané na dobírku nebo zboží zaplacené do přibližně 12:00, expedujeme týž den.
Expedice zboží mezi svátky
Profi nástroje na dosah
Široký sortiment kvalitního vybavení pro každého mechanika.

⚙️ Aretační sada rozvodů VW, Audi, Škoda, Seat 1.6 / 2.0 TDi CR

 

Tato profesionální sada přípravků je určena pro precizní nastavení a aretaci rozvodového mechanismu u vznětových motorů systému Common Rail (vyráběných přibližně do roku 2012). Je nezbytná při výměně rozvodového řemene, nastavování časování čerpadla nebo při servisu hlavy válců. Sada obsahuje i specifické nástroje pro vyvažovací hřídele a stahování ozubených kol.

Podporované modely vozidel:

  • Škoda: Fabia, Roomster, Praktik, Octavia II, Superb II, Yeti.

  • Volkswagen: Golf V-VI, Passat B6/B7, Polo, Jetta V-VI, Scirocco III, Beetle II, Caddy, Touran, Sharan II, T5.

  • Audi: A1, A3, A4 (B8), A5, A6 (C6, C7), TT, Q3, Q5.

  • Seat: Ibiza, Leon, Exeo, Altea, Alhambra II.

Kompatibilní kódy motorů:

  • 1.6 TDI CR (od 2009): CAYB, CAYC.

  • 2.0 TDI CR (od 2007): CAAA, CAAB, CAAC, CBAB, CBBB, CBAA, CFFB, CAGA, CAHA, CAGB, CAHB, CAGC, CCHA, CAVA, CBDA, CBDD, CBAC, CBDC.

Obsah sady a OEM označení:

  • T20102: Čep na aretaci vstřikovacího čerpadla.

  • T10100: Aretační přípravek klikové hřídele (oválné kolo).

  • T10264: Šestihranný klíč (imbus) 6 mm s kulovou hlavou.

  • T10265: Čep na aretaci napínací kladky (2,5 mm).

  • T40098: Aretační kolík napínáku (3,9 mm).

  • T10051: Speciální nástroj pro přidržení a stahování rozvodového kola.

  • T10255: Přípravek pro aretaci vyvažovací hřídele olejového čerpadla.


 

💡 Tipy pro mechaniky

 

  • Aretace kliky: Přípravek T10100 je určen pro klikové hřídele s oválným profilem ozubeného kola. Před nasazením se ujistěte, že šipka na aretaci přesně lícuje se značkou na ozubeném kole v horní úvrati (TDC).

  • Vysokotlaké čerpadlo: U motorů Common Rail je synchronizace vstřikovacího čerpadla pomocí čepu T20102 klíčová nejen pro časování, ale i pro snížení vibrací a zatížení rozvodového řemene.

  • Napínací kladka: K zajištění napínáku používejte příslušný čep (2,5 mm nebo 3,9 mm) podle konkrétního typu kladky instalované ve voze. Správné předpětí řemene kontrolujte vždy podle značek na kladce.

  • Bezpečnostní upozornění: Nikdy nepoužívejte aretační čepy k povolování nebo utahování šroubů ozubených kol. K tomuto účelu slouží přidržovací nástroj T10051, aby se zabránilo ohnutí aretačních prvků.


Tato sada pokrývá nejrozšířenější dieselové motory koncernu VAG minulé dekády.

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Nevyplňujte toto pole:

Bezpečnostní kontrola

Výrobní společnost : TECHMAN Sp. z o.o.
Adresa : TECHMAN Sp. z o.o. 04 – 224 Warszawa ul. Morgowa 4
E-mail : techman@techman.com.pl